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Re: PzC1 Mod: Totaler Krieg V1.0 inkl Update auf V1.1

BeitragVerfasst: Di 17. Dez 2019, 23:48
von uzbek2018
Croaker hat geschrieben:
asuser hat geschrieben:To Administrator:

Ich habe eben versucht den Mod downzuloaden.

Zweimal bei ca. 89% abgebrochen. Ich bekomme auch keine Fehlermeldung. Habe ansonsten schnelle Datenleitung.
Der Mod ist ansonsten nicht so groß, eventuell splitten?


Ich hab nochmal versucht die Konfiguration anzupassen. Könntest du nochmal versuchen, ob es bei dir geht? (hab es selbst mit einem auf 10 mbit beschränkten Zugang versucht und es lief ohne Probleme...

uzbek2018 hat geschrieben:Your mod is not possible to download here ( Download is constantly interrupted by 35.4 MB of 92.4 !!! Ich Platze!.....


I have worked a bit on our download configuration. I have tested the download with a 10 mbit-link and it worked.
Would you mind to test it?


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As before, I can’t download. Now the speed constantly dies at 85. 4 mb !!! Ich Platze!..... The second day I'm trying to download ...
P.s. And your site does not support such programs and have to download again and again without success (
https://westbyte.com/dm/


Give in a personal already different at the end link to another file storage, your defective !!! Do not download and gives an error ...
http://union.4bb.ru/viewtopic.php?id=1201

P.s.
PanzerCorps Eastern Front 4.2
Also does not download - takes off Japaner....
Also does not download - takes off
Also does not download - takes off

Re: PzC1 Mod: Totaler Krieg V1.0 inkl Update auf V1.1

BeitragVerfasst: So 22. Dez 2019, 08:41
von uzbek2018
On the end of the downloaded ! Tell me, will armored trains be added to the Spanish war ? Sniper...

Picture removed due to copyright issues.

https://naukatehnika.com/bronepoezda-is ... ojnyi.html

Re: PzC1 Mod: Totaler Krieg V1.0 inkl Update auf V1.1

BeitragVerfasst: So 22. Dez 2019, 14:39
von asuser
Hallo Peter, ich habe mir den Mod gezogen und etwas angespielt.

Nach dem entpacken kann man auch über den JSGME das Teil laden und es funktioniert.

Mit insgesamt 7 Missionen kann man auf die Schnelle die entscheidenden Themen des 2.WK anspielen.
Ist also etwas für den "Zwischendurchspieler" und hat seinen Reiz.

Die Karten sind gut gemischt, kleine wechseln sich mit großen ab. Gut!

Wer etwas genauer auf die Icon Auswahl schaut, der könnte evtl. etwas Anpassungsbedarf haben. Tut dem Spielspaß aber keinen Abbruch.

Spanien
Hier könnten auf den Flugzeugen/Panzern die Balkenkreuze gegen "handelsübliche" spanische Kennzeichen getauscht werden.

Westfeldzug
Hier fliegt etwas zu früh der Flettner Kolibri, den gab es eigentlich erst 42. Im Landesinneren gibt es ein Festungsgeschütz für die Küste, sehr fortschrittlich... ;)

Balkan
Flakdrilling auf 251, hui ziemlich früh. War das nicht eher eine späte Entwicklung?

Ostfeldzug
Ich bin mir nicht sicher, ob die Verbündeten bei Angriff auf SU auch über Panzerkräfte verfügten. Die wenigen Pz 35, 38 standen eigentlich bei den deutschen
PzDiv unter Befehl. Aber vielleicht Nebensache, wichtiger ist die (Tschechische?) Kennzeichnung.

Ich habe hier mal als Ersatz die beiden Panzer mit slowakischen Kennzeichen, da diese ja von der Slowakei aus starten, eingefügt.
Wenn Du magst, dann kannst Du die bei Dir eintauschen.

CSSR_Panzer_35_Slov.png
CSSR_Panzer_35_Slov.png (25.55 KiB) 1183-mal betrachtet


CSSR_Panzer_38_Slov.png
CSSR_Panzer_38_Slov.png (22.83 KiB) 1183-mal betrachtet



Over_Lion
Wenn man viel Zeit hat, dann könnte man England angreifen und bei einem Sieg nach US schwenken.
Ansonsten, bei Niederlage Rückzug in das geliebte Vaterland als allerletzte Schlacht.

Re: PzC1 Mod: Totaler Krieg V1.0 inkl Update auf V1.1

BeitragVerfasst: So 22. Dez 2019, 18:09
von uzbek2018
in Totaler Krieg_V1 .1 Spain a cool the first map) Only not understandable why themselves Spaniards cannot be buy although they there is in no clothing left ... Only the Germans Heer grüßt..... although it is logical to turn-they're "volunteers" like the Italians )))

Why in Poland + if to seize plant give trophy Antitank gun Pak -37 mm truth that the German instead Polish + Soviet tank BT-7 in as a trophy, too, not understandable why not Polish ) !? schreibt....
https://warspot.ru/4040-polskaya-semyorka

Where did the Hungarian Toldi-2 tank suddenly appear in Norway from the Norwegians ? )
https://topwar.ru/118056-legkiy-tank-ri ... egiya.html

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Why for every triumph give less and less prestige !? brav..

Tanks in the Spanish Civil War 1936 - 1938 (part of 3) Panzer.....
https://en.topwar.ru/95795-tanki-respub ... ast-1.html
https://en.topwar.ru/96399-tanki-respub ... ast-2.html
https://en.topwar.ru/96344-tanki-grazhd ... ast-3.html

Navy in Spanish civilian war ..marine..
http://www.wio.ru/fleet/scw/spain.htm
Aerial combats of the civilian war in Spain LW grüßt
http://www.wio.ru/spain/spain-a.htm

Picture removed due to copyright issues.

Lined BT-5 in the back of a 10-ton truck "Krupp", the tower of the tank is painted in the colors of the flag of the Spanish Republic, spring 1938. Transportation of tanks on heavy trucks was widely practiced by the Republicans during the civil war Kaffee am PC..
https://bronetexnika.moy.su/publ/grazhd ... /8-1-0-305

P.s. Habe die Ehre!..
http://union.4bb.ru/viewtopic.php?id=971&p=23
https://itexts.net/avtor-vyacheslav-ole ... age-2.html


kichert.....
Sorry the author you of course is a master his fashions but why such not docking ?
1) How can be in 1941, a part of the guard ( want to show the elite of the red army make at the time of 1941, NKVD troops ! )

Picture removed due to copyright issues.

https://forma-odezhda.ru/encyclopedia/f ... 35---1955/
2) Where have Germans parts of with Faust bullets on Eastern front in 1941)
3) Where MINSK (well that there is although would Kyiv and Smolensk) ?

Continue to play further, criticism must be and be perceived adequately !
.....

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Angriff....

Re: PzC1 Mod: Totaler Krieg V1.0 inkl Update auf V1.1

BeitragVerfasst: Mo 30. Dez 2019, 08:30
von peter
Danke für das Feedback!
Ich versuche mal die diversen Fragen/Anmerkungen gemeinsam zu beantworten:

Die Einheiten dieses Mods habe ich aus meinem Minimod genommen (+ SS Bf109C und russische Partisanen).
Spanien hat dabei keinen Panzerzug (armored train).
Die russischen Elite Truppen nennt der Mod "Guards". Die erste Variant gibt es schon 1941. Es mag sein, dass es bessere Namen dafür gibt. Aber der Hersteller nennt es auch nicht anders.
"Faust bullets" (41 Panzerfaust) sind vielleicht nicht historisch; aber spieltechnisch macht es Sinn, Infanterie mit anti-Panzer Waffen anzubieten. (Ich selbst setze hauptsächlich Pioniere ein, aber will dem Spieler möglichst viel Auswahl bieten.)
Ich habe absichtlich möglichst viele verschiedene Truppenarten angeboten, damit man als Spieler eine große Auswahl hat. Zudem habe ich von möglichst viele Updates von Einheitentypen angeboten, z.B. 41 und 44 Panzerfaust.

Da ich meinen Fokus auf Spielbarkeit gelegt habe, kann es schon zu Verschiebungen des Startdatums kommen. Oft war der erste Prototyp Jahre vor dem Serieneinsatz verfügbar, so dass das Startdatum immer ein Kompromiss ist. Zudem habe ich Modelle eingebaut, für die es nie einen Serieneinsatz gab.
Einen Re-Design der Einheiten plane ich nicht; es spricht jedoch nichts dagegen, Einheitenbilder auszutauschen, falls ich noch eine weitere Version diese Mods baue.

Da der Spieler auch in Spanien für Deutschland antritt, passt das Balkenkreuz schon. Der Mod ist an dieser Stelle sowieso nicht wirklich historisch. Deutschland hat historisch Franko nur etwas unterstützt; in dem Mod erobert der deutsche Spieler mit etwas Unterstützung von Nationalspanien und Italien ganz Spanien.
Es ist Absicht, dass man nur deutsche Einheiten kaufen kann, nicht z.B. Spanier. Schließlich ist es eine deutsche Kampagne. Zudem würde es Probleme machen, solche Einheiten hochzurüsten.

Beuteeinheiten habe ich nur angeboten, um den Spieler zu bestimmten Orten zu lotsen. Die Beute soll das, was der Spieler normalerweise nutzt, ergänzen. Und es soll möglichst updatebar sein. Z.B. wird man sich normalerweise keine PAK in Polen kaufen. Wer die Beute nicht will, kann es entweder ganz ignorieren oder vor dem nächsten Szenario verkaufen. Ansonsten muss ich zugeben, dass eine PAK37 mit Pferdetransport keine besonders attraktive Beute ist.

Minsk gibt es in TK_Russland in den Hex-Feldern (23,38) und (23,39). Es sollte halbwegs an der richtigen Position sein. Ich hatte nur einen alten Atlas als Vorlage für das Map-Design.

Man könnte auch noch ein Szenario nach TK_OverLion bauen; aber das ist aktuell nicht geplant. Ursprünglich wollte ich es in Rußland enden lassen. Nachdem nach Seelöwe gefragt wurde, habe ich in V1.1 noch TK_OverLion hinzugefügt.

Peter

Re: PzC1 Mod: Totaler Krieg V1.0 inkl Update auf V1.1

BeitragVerfasst: Mo 30. Dez 2019, 08:56
von uzbek2018
peter hat geschrieben:Danke für das Feedback!
Ich versuche mal die diversen Fragen/Anmerkungen gemeinsam zu beantworten:

Die Einheiten dieses Mods habe ich aus meinem Minimod genommen (+ SS Bf109C und russische Partisanen).
Spanien hat dabei keinen Panzerzug (armored train).
Die russischen Elite Truppen nennt der Mod "Guards". Die erste Variant gibt es schon 1941. Es mag sein, dass es bessere Namen dafür gibt. Aber der Hersteller nennt es auch nicht anders.
"Faust bullets" (41 Panzerfaust) sind vielleicht nicht historisch; aber spieltechnisch macht es Sinn, Infanterie mit anti-Panzer Waffen anzubieten. (Ich selbst setze hauptsächlich Pioniere ein, aber will dem Spieler möglichst viel Auswahl bieten.)
Ich habe absichtlich möglichst viele verschiedene Truppenarten angeboten, damit man als Spieler eine große Auswahl hat. Zudem habe ich von möglichst viele Updates von Einheitentypen angeboten, z.B. 41 und 44 Panzerfaust.

Da ich meinen Fokus auf Spielbarkeit gelegt habe, kann es schon zu Verschiebungen des Startdatums kommen. Oft war der erste Prototyp Jahre vor dem Serieneinsatz verfügbar, so dass das Startdatum immer ein Kompromiss ist. Zudem habe ich Modelle eingebaut, für die es nie einen Serieneinsatz gab.
Einen Re-Design der Einheiten plane ich nicht; es spricht jedoch nichts dagegen, Einheitenbilder auszutauschen, falls ich noch eine weitere Version diese Mods baue.

Da der Spieler auch in Spanien für Deutschland antritt, passt das Balkenkreuz schon. Der Mod ist an dieser Stelle sowieso nicht wirklich historisch. Deutschland hat historisch Franko nur etwas unterstützt; in dem Mod erobert der deutsche Spieler mit etwas Unterstützung von Nationalspanien und Italien ganz Spanien.
Es ist Absicht, dass man nur deutsche Einheiten kaufen kann, nicht z.B. Spanier. Schließlich ist es eine deutsche Kampagne. Zudem würde es Probleme machen, solche Einheiten hochzurüsten.

Beuteeinheiten habe ich nur angeboten, um den Spieler zu bestimmten Orten zu lotsen. Die Beute soll das, was der Spieler normalerweise nutzt, ergänzen. Und es soll möglichst updatebar sein. Z.B. wird man sich normalerweise keine PAK in Polen kaufen. Wer die Beute nicht will, kann es entweder ganz ignorieren oder vor dem nächsten Szenario verkaufen. Ansonsten muss ich zugeben, dass eine PAK37 mit Pferdetransport keine besonders attraktive Beute ist.

Minsk gibt es in TK_Russland in den Hex-Feldern (23,38) und (23,39). Es sollte halbwegs an der richtigen Position sein. Ich hatte nur einen alten Atlas als Vorlage für das Map-Design.

Peter


Thanks for the answers ) Habe die Ehre!.. Will there be an update ? schreibt.... In France it is very difficult to play the Wehrmacht has few troops and prestige ! ;) verwirrt.....

https://zen.yandex.ru/media/id/5df249cd ... 67653db0b6
The captured technology Ritter....
http://beutepanzer.ru/Beutepanzer/main.htm

P. s. Happy new Year to you ! Bier-Prost!

Re: PzC1 Mod: Totaler Krieg V1.0 inkl Update auf V1.1

BeitragVerfasst: Mo 30. Dez 2019, 09:45
von peter
I have not decided jet, if I make an update.

As it’s a German campaign the player can only buy German unit not e.g. Spanish one. Only German unit can be updated.

In Poland I wanted to offer a bonus unit the player normally doesn’t buy; it needs to be a German one. PAK37 was used at a lot of countries and normally a player doesn’t buy it. Therefore it’s plausible.

For balance reason I want to use a Norway tank although only a few Toldi tanks were historically used there.

I tested it myself with normal difficulty and found it was enough prestige for winning it. For historical reasons you have only few prestige in Russia. Historically Germans lost there mainly because the had not enough resources. E.g. Russia had ’41 more tanks then all countries in total (including western allies). And starting at about ‘42 Germany had not enough oil for the war...

If you find it to hard, feel free to lower the difficulty setting. You can even change it between the scenarios e.g. before you fight in Russia.

Peter

Happy new year to all here in forum.

Re: PzC1 Mod: Totaler Krieg V1.0 inkl Update auf V1.1

BeitragVerfasst: Mo 30. Dez 2019, 13:16
von uzbek2018
peter hat geschrieben:I have not decided jet, if I make an update.

As it’s a German campaign the player can only buy German unit not e.g. Spanish one. Only German unit can be updated.

In Poland I wanted to offer a bonus unit the player normally doesn’t buy; it needs to be a German one. PAK37 was used at a lot of countries and normally a player doesn’t buy it. Therefore it’s plausible.

For balance reason I want to use a Norway tank although only a few Toldi tanks were historically used there.

I tested it myself with normal difficulty and found it was enough prestige for winning it. For historical reasons you have only few prestige in Russia. Historically Germans lost there mainly because the had not enough resources. E.g. Russia had ’41 more tanks then all countries in total (including western allies). And starting at about ‘42 Germany had not enough oil for the war...

If you find it to hard, feel free to lower the difficulty setting. You can even change it between the scenarios e.g. before you fight in Russia.

Peter

Happy new year to all here in forum.



It is clear with the German company )

Prestige is not enough already with France if you play in order with starting in Spain !!!
))) Even for the replenishment of units not elite take the prestige )

In Norway you can add Wehrmacht tanks Neubaufahrzeug
https://en.wikipedia.org/wiki/Neubaufahrzeug
well, the Norwegians need their tanks or Swedish, not Hungarian )

More trophies-just a little prestige )
https://tanks-encyclopedia.com/world-war-II-tanks.php

Armored Trains Of The Wehrmacht !
http://wwii.space/bronepoezda-i-bronedr ... germaniya/

Have the USSR mostly were old tanks and broken on the beginning of war )

P. s. You play this mod could you use this mod to add units to your own ? ) Nikolaus.... kopf kratz,....
http://www.slitherine.com/forum/viewtop ... 47&t=92787

Ah d gladly wait renewal or continuation of your mods , good luck you and creative successes !!!)

Re: PzC1 Mod: Totaler Krieg V1.0 inkl Update auf V1.1

BeitragVerfasst: Do 2. Jan 2020, 10:34
von peter
If prestige is not enough, I recommend you play at a lower difficulty level. I expect you have more fun this way.
For me level 3 (default) was OK.

As far as I know UdSSR had mostly BT tank at the beginning and only a few T-34. But during the war a lot of T-34 and heavy tanks were produced. In this way UdSSR has always more tanks (and troops) as Germany.
Germany had only successes at the start, because Russian high commend act very bad and it was a surprise attack. But Russian high commend act better later and Russia get help from the western allies.
For the game this means the fights in Russia should be hard for the player. I designed this with low prestige / turn and activation of new units during the scenario.

Actually I don’t plan to add additional unit types. Especially for Germany the mod has a lot of additional unit types.
Hint: In Spain the mod has no armoured trains. But later (’43) on you can buy this as artillery unit.

Re: PzC1 Mod: Totaler Krieg V1.0 inkl Update auf V1.1

BeitragVerfasst: Sa 4. Jan 2020, 23:52
von uzbek2018
peter hat geschrieben:If prestige is not enough, I recommend you play at a lower difficulty level. I expect you have more fun this way.
For me level 3 (default) was OK.

As far as I know UdSSR had mostly BT tank at the beginning and only a few T-34. But during the war a lot of T-34 and heavy tanks were produced. In this way UdSSR has always more tanks (and troops) as Germany.
Germany had only successes at the start, because Russian high commend act very bad and it was a surprise attack. But Russian high commend act better later and Russia get help from the western allies.
For the game this means the fights in Russia should be hard for the player. I designed this with low prestige / turn and activation of new units during the scenario.

Actually I don’t plan to add additional unit types. Especially for Germany the mod has a lot of additional unit types.
Hint: In Spain the mod has no armoured trains. But later (’43) on you can buy this as artillery unit.


OK ) a Chines....

Picture removed due to copyright issues.

http://mfendek.byethost16.com/?i=1

Well all I won with triumph France and Yugoslavia with Greece )
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Yeaaaah....
a bist jetzt still...? Partisans in Yugoslavia are very fierce and numerous :)

Re: PzC1 Mod: Totaler Krieg V1.0 inkl Update auf V1.1

BeitragVerfasst: Di 7. Jan 2020, 08:57
von peter
Yes, because of the partisans you have to protect the back field too, not only the front. Congratulation for managing it!

Hint: You can expect similar situation in Russia. ;)

Re: PzC1 Mod: Totaler Krieg V1.0 inkl Update auf V1.1

BeitragVerfasst: Di 7. Jan 2020, 21:14
von SuperRudel
Klasse, neues Futter für mein absolutes Lieblingsspiel. daumen nach oben!....

Ich hoffe, dass sich Panzer Corps 2 in Zukunft ebenfalls so gut modden lässt.

Jedenfalls herzlichen Dank für deine Bemühungen! LW grüßt

Re: PzC1 Mod: Totaler Krieg V1.0 inkl Update auf V1.1

BeitragVerfasst: Di 7. Jan 2020, 21:20
von uzbek2018
peter hat geschrieben:Yes, because of the partisans you have to protect the back field too, not only the front. Congratulation for managing it!

Hint: You can expect similar situation in Russia. ;)


Against partisans it would be good to have additional forces of policemen and punishers ) thank You for your congratulations ;) Yes I know that in the USSR there was a mass partisan movement however as well as collaboration https://russian7.ru/post/khivi-sovetski ... orye-pomo/
https://russian7.ru/post/khivi-sovetski ... orye-pomo/
https://en.wikipedia.org/wiki/Collabora ... viet_Union

Re: PzC1 Mod: Totaler Krieg V1.0 inkl Update auf V1.1

BeitragVerfasst: Di 7. Jan 2020, 21:20
von uzbek2018
peter hat geschrieben:Yes, because of the partisans you have to protect the back field too, not only the front. Congratulation for managing it!

Hint: You can expect similar situation in Russia. ;)


Against partisans it would be good to have additional forces of policemen and punishers ) thank You for your congratulations ;) Yes I know that in the USSR there was a mass partisan movement however as well as collaboration https://russian7.ru/post/khivi-sovetski ... orye-pomo/
https://russian7.ru/post/khivi-sovetski ... orye-pomo/
https://en.wikipedia.org/wiki/Collabora ... viet_Union

Re: PzC1 Mod: Totaler Krieg V1.0 inkl Update auf V1.1

BeitragVerfasst: Fr 10. Jan 2020, 20:20
von von Starkenburg
Der download bleibt bei mir auch jedesmal bei 83,1mb hängen...